Utedag

Idag så har man umgåtts med Desireé, fikat och promenarat över "hela" Vilhelmina. Typ. Det finns ingenting att kolla på, men som jag sa till henne " Det kunde ha varit värre". Det finns folk i Risträsk som inte har annat än promenader i granskog att se fram emot. Och att dö. Förut fanns det ju ett muséum av John Lindgren, men han dog ju för några år sedan.


Jag fick låna hennes dvdbox med "Sex and the city" också, vilket jag sett fram emot när de bara visar skit på tvn. Vad ska man mer säga.. ja jag vet inte. Min blåsa känns lite bättre men är fortfarande överpumpad med tomluft, för vad annars kan det vara när jag pissar som en tävlingshäst? Huga! Bedrövligt.


Min lägenhet är fortfarande städat, men jag timar och ser hur länge det kan hålla sig. Ska nog ta kort och visa er snart innan det börjar gå överstyr!

Hey hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0