Youtube KTV




Jag hade totalt glömt att jag brukade titta på det här när det gick på Ktv när jag var liten. Jag var alltid så faschinerad av att han kunde trolla sig som han ville, tack vare det där halsbandet eller vad det nu är för något han har runt sin hals. Impad.



Men jag tyckte inte så mycket om det här dock. Det är något med honom som påminner mig om John Smith från Pocahontas  = inte bra




Det här var nog rätt coolt endå.




Delfy. Jag ville alltid bita i den där grodans vårtor, de såg så... gummiaktiga ut.





Sist men inte minst, min personliga favorit ; GODZILLA! Herrejävlar vilken cool dino, annat än den där godzoki. Han kan ju inte ens spruta eld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0