Å en sån dá

Åh en sån dá!

Kort efter jag skrev det sista blogginlägget så drog vi in till Kista centrum för att käka lite persisk mat.
Jag skulle eventuellt leta efter nån mössa också, men det sket sig totalt eftersom man såg ut som en efterbliven hare i dem allesammans! Men hursomhelst..

Vi gick runt och letade efter ett gött matställe för oss att äta på, kotlett eller fisk? Kanske kyckling?
Plötsligt märkte vi hur folkmassan tätnade och hur småfjortisarna skrek av upphetsning.
Var det ett riktigt bra matställe de såg? Musse Pigg? The Jonas Brothers?



Nej det var såklart Idolgänget som var ute för att skriva autografer.
Jag ställde mig där för att glo på dem litegrann, men i ärlighetens namn var det inte ett dugg intressant.
Jag var mer intresserad av att hitta mat, och jag var ute efter kött!



Efter maten promenerade vi runt och letade fynd, och hela tiden hörde vi hur småtjejer skrek och kissade på sig medans idolkillarna sjöng. Kunde nog seriöst hitta kissfläckar lite överallt. Kändes lite som "The Sims" när man inte låtit dem gå på toaletten.

Variation av låtval var det direkt inte. "Im yours" var en storslagen favorit. Mina öron började att blöda.



Efter allt det så gick vi till en persisk matbutik där jag fick se 200 avkapade fårhuvuden i en frysdisk. Jag visste inte om jag skulle spy eller ta kort, så jag gjorde båda.
Iranier är så jävla äckliga, alltså!




Jag å Daniel i väntan på bussen! Min kappa har en läcker lejonman. Ser ni det?






Daniel med sitt persiska-gräs i sin persiska butik. Kan man se stoltare ut?

Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Ha ha ha, den haren skulle jag vilja se!

2009-11-21 @ 19:01:14
Postat av: Anonym

Skönt att du är friskare :-D

2009-11-21 @ 19:02:26
Postat av: pubes

va vacker du var på bilden på du å daniel! =)



annars var fårhuvudbilden skitäcklig!

2009-11-21 @ 23:49:50
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0