Andra playa avenyn del sol

Jag har kombinerat namnen av de två serier och sett på ikväll ; Playa del sol och Andra Avenyn. Kreativt som interduga.

Annars har jag inte gjort så mycket, var på bodycenter med Merika en sväng och sedan skjutsade jag Desireé till jobbet på Tallbacka. Jag ska väl till sthlm på Torsdag, kanske, om jag tänker som jag ska.

Eller så åker jag lite senare, men det är tveksamt! Måste vara säker på att jag tar mig med så att man inte missar Pink-konserten. Orkar inte sitta på en buss i 300 år heller, få min röv alldeles insjunken i lågbudgetproducerat bomull.


Nu ska jag sätta mig och känna mig fet och fortsätta med serierna på datorn. Sen ska jag duscha! ihihihi

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: den var ju inte avslagen, den hade ju bara legat där nån dag! här ska ingen droppe spillas! ;)

2009-11-02 @ 15:13:02
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0