Bajs

Jag säger ; bajs.

Jag har mått bajs de senaste dagarna faktiskt, mycket pågrund av mitt arselsittande inomhus. Bilen fungerar inte heller, så det är ett gigantiskt plus för min hälsa. Är faktiskt rätt skönt att gå när man inte blir fångad av en stormvind(fantiserar om hur jag står där med en fläkt trots att det blåser som satan).


Men i helhet vill jag beskriva mina dagar som bajs, om det går. Ska försöka hinna göra klart allt innan torsdag också, får se hur det går.

Min spanska granne rockar på med nån musik jag inte orkar lyssna på vad det är :) Nä nu ska jag röra mig vidare.. Jag ska gå ner till mi madre.

Kommentarer
Postat av: pubes

jag tycker det låter som att du är gravid!

2009-11-03 @ 16:44:28
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: va? nej, jag bara tror att du är det! :)



jag tror inte bara att du KAN skita på dig under en förlossning, jag tror tillomed att du kommer, med all säkerhet, ATT skita ner dig.

För säkerhetens skull kommer jag att ta lavemang varje dag efter 8onde månaden. Just incase!

2009-11-03 @ 18:22:07
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0