Dag 4

Jag ligger inne på min fjärde "sjukhusdag", och vad finns att säga? Jag mår fortfarande piss och hostar slem i en påse. Jag har ännu inte kunnat lägga minnet bakom mig och skratta åt det.

Istället fick jag ögoninflamation på ena ögat. Sedan fick jag på andra ögat. Och nu torrhostar jag konstant medans jag kämpar för att svälja. Ibland går det inte att öppna ögonen - H Ä R L I G T

Hur kan man torrhosta och kasta upp slem samtidigt? Jag vet inte, just my luck! Jag önskar jag hade min kamera här så att jag kunde ta kort på missären. Men den gav jag till Sonja när hon skulle på galan!

Ibland skrattar jag till när jag ser migsjälv i spegeln, så jävligt är det alltså.



< jag har inga bilder, så fäst era ögon på detta om ni känner att det skulle behövas >


Daniel bjöd mig på bageriet och blev lite irriterad när jag sa att jag inte ville komma. Dels för att jag skulle skrämma skiten ur alla busspassagerare, och dels för att jag har ont. Jag skulle helt enkelt inte palla av det. Sen kan jag ju inte stå och hosta ner allt.


Well well, det måste vara sjukt kul att följa min sjukdom! hihihi!! Haré gött gött



Kommentarer
Postat av: pubes

quisella eller nått sånt heter en slemlösande hostmedicin som jag tycker är toppen! hjälper även vid torrhosta + att den smakar lakrits:)

2009-11-17 @ 18:57:18
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej gumman!

Hur mår du egentligen?

Vilken tur att du har Daniel som tar hand om dig. När kommer du hem? Orkar du ta dig hem? Hur ska det här gå?

2009-11-18 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0