Didnt come with

Vi tog bussen igår, tunnelbana och pendel. Vi gick i godan ro, eftersom Daniel sagt att det var ingen fara, till incheckningen där jag blev utskälld av en ilsken anställd som tyckte att man borde komma i tid om man ska åka någonstans!!! Jag tittade på klockan och insåg att jag var 5 minuter försenad. Jag skämdes.

Men i ärlighetens namn brydde jag mig inte speciellt! En extranatt med min favoritkarl är ju inget negativt. Han lagade en varm soppa till mig, sedan spelade vi lite av mitt "favoritspel" "Jumanji" innan vi la oss .


Nu är han ute och jag ska diska. Det ska bli kul. Jag lovade.

Men han tog nyckeln till lägenheten igen, så jag är fast i vilket fall somhelst(men den här gången frågade han faktiskt om jag ville ha den)! Snart börjar tristessen äta mig invärtes.


Vi höres ! Kanske sen ikväll om jag kommer med planet, från Vilhelmina. Aye aye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0