Flytta ?


Hellu folk´s!

Igår såg vi klart en trist hitlerfilm med Daniel Craig. Eller den var väl okej. Men jag har börjat att lessna på filmer från andra världskriget, vi vet ju redan att det var fruktansvärt och att 975489578 judar dog på ett brutalt sätt.
Snart har de skapat 975489578 filmer också..


Annars så var vi och kollade lägenhet igår, och förmodligen kommer jag att flytta i Februari eller början av Mars. Dags att vinka adjö till Vilhelmina, i guess. Jag har skjutit på det onödigt mycket, och när man tänker efter ser jag ingen annan anledning än familjen att stanna. Och dem kan man inte äta eller leva på, och fungerar det inte kan jag ju alltid flytta tillbaka. Dyrt att hälsa på är ju det ju inte heller.




< Jag med min pälsberikande kappa. Jag gillar inte pälsen, men Daniel tycker att det får mig att se "highfashion" ut. Jag tycker jag ser ut som en överklasskärring med en död räv runt halsen. >


Vi såg lägenheten i kanske 2 sekunder, men det kändes endå rätt. En stor anledning till detta var såklart badkaret. Det fanns BADKAR! Jag blir såld direkt av blotta tanken. Att bo i ett hem utan badkar vore ren tortyr för mig.
Det kanske är lite tidigt att börja babbla om det, något kan ju gå fel längst vägen, men jag älskar att kolla lägenheter och att babbla om det.



Ibland tycker jag att Daniel har en tendens att se ut som en seriemördare på bild. Men det har väl sin charm också! På bild nummer två letade vi efter lägenheten och vi hittade den inte på ett tag. Vi sprang runt en halvtimme(eventuellt mer), vilket höjde pulsen till ett träningsbaserat plan.
Iallafall för mig som är otränad.


Hursomhelst, jajja. Ska man byta en liten etta till en stor tvåa? Ska man verkligen bo med Daniel? Jag menar.. han är ju trots allt iranier.




Förutom jobb och utblidningar så finns ju även "Idol" i Sthlm. Gud vad jag kommer att hänga i globen.
(försökte verkligen få bilden så verklighetstrogen som möjligt).

Kommentarer
Postat av: pubes

men har du hittat nått jobb osv då?

2009-11-24 @ 16:45:34
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0