Går bra

"Det går bra nu" som Petter rappedirappar i sin musik just nu. Däremot så undrar jag var Desireé tagit vägen då hon knappt svarar på sms! Men ikväll blir det iallafall Pink och på fredag kommer kanske Sonja hit till Stockholm.


Jag har med andra ord en riktigt trevlig framtid att gå till mötes, om inte någon dör då. Vilket jag hoppas att vi slipper! Snacka om moodkiller. . .



Jag sitter här och luktar fräscht(nyduschad) och svävar bort. Jag har en hudconditioner som är totalt värdelös dock, den luktar gammal kärring och är dryg som fan på ett dåligt sätt. Går inte att jämna ut. Nej tvi, är alldeles för snål för att köpa ordentliga saker. Men jag får väl lita på att jag är söt endå *hihi*



Nej nu ska jag sluta snacka en massa bajs som vanligt. Jag såg nyss på "Beowolf" eller vad den nu heter. Den där mytiska krigaren som knullade med en demon som var precis likadan som Angelina Jolie, men det börjar inte så. Jag tycker att den är rätt grym. Punkt.


hej hej!





Jag minns när jag visade min klass denna video. Som väntat blev Malin helt gälen.

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA! Jag minns, och jag älskar den! PP tycker jag är knäpp.. hans reaktion när jag satt och fnissade var "suck.. jaha, det var ju kul..." (ironi var bara förnamnet) haha

2009-11-10 @ 21:59:14
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0