Getballe

Ikväll åker Daniel bort, och kvar blir lilla jag. Kan inte åka någonstans, utan sitter på samma plats och gnider tills imorrn då min syster kommer till Stockholm!.

Jag vaknade relativt tidigt idag(11), och kände rent instinktivt hur jävla sugen jag var på kött. Kycklingkött. Kött som Daniel tillagat kvällen tidigare i sin persiska rätt! Fullträff, och en halvtimme senare var jag mätt. Lyckligt slut med andra ord. Eller en extremt tråkig dag, vad tror ni?



Att inte kunna åka någonstans gör mig rätt seg och uttråkad. Mitt SL-kort gick ut igår, och det nya börjar inte gälla försen imorrn. Suck. Nej fyfan, nu ska jag rycka upp mig och kanske skriva en novell om något som berör.


Vi höres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0