Har det så jääkla gött

Jag har inte tid att sitta här och prata en massa gojja, men jag skall säga er en sak. Jag har det gött här i sthlm.


Daniel lagar mat typ konstant, jag diskar nångång och så kan jag åka in till stan när jag vill och bara låtsas att jag är något! Har köpt en ny kappa(fick lite pengar av Daniel för att jag inte snusat) som gör att jag ser ut som en spydig överklasskärring. Det är som en liten minkpälsaktig sak runt kragen(som jag har tänkt ta bort när jag känner för att bli migsjälv igen), men det är snyggt. I like it.


Jag träffade min moster igår, och jag blev bortskämd som interduga. Hon bjöd mig på dyrmat på en dyr resturang, samt gav mig en hundring när träffen drev till enda. Vi promenerade runt på stan och pratade etc, det var verkligen skittrevligt! Hon är en genogó människa. Herregud vad hon slösat pengar på mig i år, fan inte riktigt klokt !
Synd att Kristina inte är hemma, hon är istället i Italien och slavar för nån galen mansgris. Hoppas det löste sig.



Nu ska jag ut på stan. tror jag, Är lite less på att sitta hemma hos Daniel nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0