Hemma igen - yez

Hellu!

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, men vad gör väl detta? Inte så att jag har 300 despirata läsare!

Jag kom hem för nån dag sedan, men jag flyttade in hos Thomas istället för att åka hem till lägenheten.
Vi har ätit en massa godis, sett på film och snackat. Och så har de bjudit på fantastisk mat såklart. Helt otroligt.
Man fick träffa min lilla hund också(Easy), gud vad man saknat henne!

Ikväll är det skyltsöndag och jag har inte den blekaste om jag orkar gå ut på samhället för att titta. Det känns otroligt drygt, och inte ett  dugg speciellt. Men med rätt sällskap så kanske.


Och när jag klev in genom dörren hade man såklart 3000 oöppnade brev. Och vet ni vad? Jag har vunnit fler kondomer, utan att ens ha deltagit. "Grattis du kunde frågorna väl". Vilka frågor kan jag väl? Jag vill veta hur pass bildad jag är! Berätta!



Nu ska jag lyssna på musik i mina kickass-högtalare och ta en bad.
"1-2-3 come and fuck me"
- Britney spears


Och så ska jag säga upp lägenheten imörrn. Snart är jag outta here.

Kommentarer
Postat av: pubes

du har iaf EN desperat läsare - JAG!! tänk inte bara på dig själv för en gångsskull!

2009-11-29 @ 14:28:53
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: haha jo det har hunnit bli ett par stycken;)

2009-11-29 @ 15:15:26
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0