Influensa

Jag mår sjukt dåligt. I helgen var det tänkt att man skulle ha roligt med Sonja, men icket! Istället blir man sjuk och nästan döende i nån jävla influensa. Jag kommer inte ens att följa henne på den där "årest mama" galan i eftermiddag. Jag blir bokstavligt talat galen!
Inte nog med att man hostar slem och har haft ont i varenda jäkla led i kroppen, så vaknade man imorse med ett igenvarat öga. Vi bor i ett jättetrevligt litet hotelrum(Med jacuzzi!!) och det enda jag gjort är att sova. Och bada såklart. Jag orkar inte prata, och gör det endast om det är nödvändigt. Jag ser ut som ett monster!
Nu ska jag lägga mig i sängen och må mer dåligt tills Sonja kommer hem. Sen ska jag åka hem till Daniel och fortsätta må dåligt tills dåligheten går över.
Heya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0