Lite mer Pinky









Två saker(kanske 3) som jag glömt att nämna var att jag faktiskt led av akut vätskebrist mot slutet av föreställningen! Efter att ha stått upp i nästan 4 timmar och svettats med främlingar tog kroppen ut sin otränade osundhet och sjönk ihop som ett torkat russin. Desireé bad en vakt om vatten, men istället drog han mig över relingen och armkrokade mig brevid scenen för 50 koppar vatten och godis.

-"härligt", tänkte jag på vägen bort. Det gjorde jag faktiskt, för sajtan vad dåligt jag mådde. Att stå upp länge är inte min grejj, speciellt inte när det är varmt, fuktigt och trångt.

Men sen skämdes jag lite över att jag inte är nån hårdrockande "all night´gal" som står ut med vadsomhelst. Jag är en pussy, and not so proud of it. Får ta med mig en liten picknick-korg nästa gång, vilket definitivt skulle göra mig mer rocker(not)!!

Men jag missade ingenting, det var kanske 5 minuter kvar av föreställningen. Så jag hade klarat av det mesta innan det sket sig med andra ord.


Andra saken är ; fan vad den tjejen är tränad. Jag har aldrig skämts så mycket över min kropp som denna kväll. Sen onanerade hon med andras händer under föreställningen också. Visste inte om jag skulle tycka det var coolt eller extremt tändande.






Nu ska jag försöka fixa mitt spotify, är så jävla less musiken. Sen är det något fel på min lista, så jag kan inte ändra ordningen på låtar eller adda nya. Alltid ska det vara något!





Kommentarer
Postat av: pubes

söt vakt!

2009-11-12 @ 17:55:05
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ja det var han jag knäppte kort på !

2009-11-12 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0