Musicvideos

De tråkigaste musikvideosarna måste endå vara gjorda av Britney. När hon dansat och gjort lite coola trix så har det varit okej, men enda sedan hon haft sitt mental breakdown har det varit "tippa på tå och visa rumpan" som gällt(har nyligen sett den nya videon av "3").
Visst är det inte vilken rumpa somhelst, herregud det är ju BRITNEYS rumpa! Men även den bäste kan bli lite less.


De bästa musikvideosarna är de som får mig att bli glad eller öh... som har handling i överlag. Somsagt så kan alla dra ner byxorna och dansa en kåt indiandans, men inte alla har kreativitet till att hitta på något nytt och vettigt.




Tacka vet jag Aqua! Lättklätt men smakligt och inte äckligt.


Detta är dock ett undantag ;



Fy skäms, Lené! Men jag förstår henne. Det var despirata tider då det var inne att alla skulle sjunga om knull för att lyckas. Men jag tror inte hon lyckades riktigt endå, borsett från att ge ett mörkertal av män en boner.



Nu ska jag gå ner till mamma och äta eller något. Har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: kära vanja! om du kollar under min presentationsbild (den snygga) i min design så ser du att det inte är jag som gjort min nuvarande bloggdesign! jag har bara gett henne mina idéer om hur jag vill att det ska se ut med skisser, bilder osv. sen har hon bakat ihop det. min design kostade 250:- och hon satt säkert och arbetade i (sammanlagt) 10 timmar enbart med min design, så hon är noga och duktig. :)



Sen tycker jag du är duktig på bloggdesign-grejer! som sagt, min förra såg verkligen ut som skit, det enda jag var halvnöjd med var headern. så jag tror du skulle byta ner dig om JAG gjorde din design;)

2009-11-04 @ 16:51:05
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha jag älskar Lenes låt "Its your duty" . länge sen jag såg den musikvideon:)

2009-11-06 @ 20:00:27
URL: http://maulyn.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0