öhhhhh

Jag slog vad med Daniel om att han aldrig skulle kunna kliva upp klockan 10. Det kunde han. Och ensam sitter jag och undrar vad jag ska hitta på(förutom att skriva ett tråkigt blogginlägg). mmm... Alltså han skulle kliva upp tidigt för att göra ett ärende!


Jag är fattig, och det känns verkligen när jag loggar in på min sofistikerade internetbank. Men nog fan ska jag klara av att leva tills den 27e iallafall. Nemas problemas. eller? JAG KOMMER ATT DÖ!!!!!!!!




Jag har förresten blivit riktigt frisk och kry - till skillnad från förra veckan. Det enda problemet jag har är att låta bli att hosta som en sjuk lillebror i "Bröderna Lejonhjärta". Men det kan jag ta, bara jag slipper missären jag tvingades stå ut med.


Jag har fått en knöl i gommen, det vore ju verkligen toppen med att avsluta min sjukdomsperiod med lite cancer.



Vi hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0