Pink

Jag har så mycket att berätta, men jag orkar inte. Kan summera med att kvällen blev riktigt bra, och att våra platser var som ett stänk från himmelen. När vi var på "Walking with dinosaurs" hade det verkligen förbättrat om vi sluppit sitta så förbannat högt upp. Men det var gött endå!

Den här gången stod vi precis brevid scenen. Min kamera dog, men jag hann iallafall filma entrén ;




Vilken jävla idiot laddar inte kameran i förväg, säg? Vanja Abrahamsson. Men Desireé fick iallafall några schyssta bilder innan hennes kamera också dog. Ingen lyckad fotokväll precis.



Nu ska jag grämmas och må lite dåligt, sen ska jag och Daniel till Cosmonova!

Kommentarer
Postat av: pubes

oj, det var verkligen skitbra platser!:)

2009-11-11 @ 17:36:39
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Kanelbiten

Början ser lovande ut ialla fall :-)

2009-11-11 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0