Sjuk o äcklig

Jag har haft mitt lilla "moment of weakness" och snorat ner Daniels kudde något så jävuskt denna afton. Jag är hungrig, törstig, besviken på migsjälv och otroligt grinig! VARFÖR bli sjuk denna helg? Varför missade jag chansen att göra något riktigt kul med Sonja? Så orättvist!


Till en början kändes det okej, men sen när jag skulle åka hem kändes det så onödigt. Men det var det ju inte när man tog en närmare titt på mitt blodiga öga. Nej fyfan. Jag sabbade verkligen allt.


Och när jag inte ätit blir allt 200 ggr värre. Jag fick iallafall i mig lite frukost imorse, men kunde inte njuta såsom jag hade velat och drömt om. Istället kämpade man med blotta sväljningsfasen.





Hehe man man har iallafall skrattat åt det också. Sonja tackade mig för en "intressant" helg. Ja det måste ha varit skitintressant att se sin syster hosta snor, rulla runt i en jacuzzi och sova konstant. Men jag hoppas att hon fick något ut av det endå. Vi fick ju iallafall se varanndra, och snart ligger hon väl lika sjuk som jag (med tanke på hur jävla utsatt hon varit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0