Snusfri men rädd!

Btw, gott folk;

Jag har slutat att snusa. Har varit snusfri i ca 3 veckor, snart en hel månad. Jag saknar det lite, men endå inte. Det enda jag oroar mig över nu är tänderna. Kommer de att lossna helt? Jag har hört att tänderna blir sämre när man slutat, eftersom snuset dödat bakterier. Är detta sant? Och om man inte bajsat på 3 veckor, skulle det då kunna vara skadligt för immunförsvaret?

Jag har tappat en flisa ur en tand, och ännu inte gjort något åt detta. Det borde jag.


Har varit hålfri i hela mitt liv fram tills nu! Kan inte längre skryta med den bedriften(om jag nu har hål).


Jag känner hela tiden med min tunga på tanden. Jag kan inte slappna av! Hjälp! Hur mycket kan det kosta?



Det är skönt att inte vara förslavad under en tobaksvara längre, det var verkligen stört jobbigt. Nu vet jag ungifär hur slavarna som slet under Farao kände. Har dessutom en liten puckel på ryggen som de hade efter att ha släpat 200 trehundrakilossäckar upp för ett berg heldagarna.




Jag diggar Cher fett mycket, sjukt skön röst(faktiskt sant)


Kommentarer
Postat av: pubes

wohoo! jag har varit rökfri i 3 veckor:)



jag har heller aldrig haft hål, men en gång for en liten flisa på en tand och min tandläkare sa att om det inte gör ont och inte syns så mycket att du måste sätta dit nån fejktand över, så gör dom inget åt sånt. men om det skaver osv så måste du fixa det! skaffa tandförsäkring btw! vi som aldrig har haft hål betalar minsta avgiften av alla och sen när du går till tandläkaren nästa gång behöver du inte betala för dina ingrepp:)

2009-11-20 @ 19:21:44
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0