Technologic

Jag har under en tid lyssnat på "Technologic" med Daft Punk. De är bra.
Men musikvideon creeps me out. Den är fruktansvärd.
Lite som att se sigsjälv i spegeln på morgonen - om man bränt bort allt kött i ansiktet.



Daniel kom nyss hem från sin lilla äventyrsresa till Hökarängen. Han har köpt potatis, och nu tänker han jogga runt i kalsonger. Så typiskt honom.

Daniel:
Dom hade inte fisk

Jag: Va?

Daniel: Fisk fisk fisk (rotar i kylen och frysen)
Vanja, lyssna. Vi har en fisk. Vi kan laga fisk och ris, en fisk och vi kan också vi har... en kyckling. Vi kan göra soppa också.
Vanja: Ja

Daniel : Ja

Daniel: ja



Sen anklagade han mig för att inte lyssna. ! Jag hade ju fullt upp med att skriva ner det han sagt.

Kommentarer
Postat av: pubes

haha kan det ha varit jag som inspirerade dig till att börja lyssna på den låten måntro? ;)

i love daft punk!

2009-11-20 @ 19:17:28
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0