The guineapig

HAHAHAHA jag och Daniel har njutit av denna video hela morg...eller nej. Jag visade honom den en gång, men den gången var magisk. Vi skrattade, och sedan hotade han mig med att gnugga sitt sylvassa skägg mot min hals om jag inte gjorde mig klar för att gå ut(är seriöst rädd för att han ska kapa min halspulsåder).


Men jag har inte gjort mig klar än, jag sitter och kollar på den här videon. Den är för mig vad "Cat wisdom" var för 5 år sedan ( Desireé och Robin vet vad jag talar om). Helt otroligt.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: det sjuka är att det skulle skapa KAOS om systembolaget hade stängt en helg över hela Sverige, utan att ha sagt nått innan. Det är sjukt tragiskt!



hahaha den var hur underbar som helst! vet vilken du menar att den påminner om - cat, im a kittycat, i can dance dance dance and a dance dance dance;)

2009-11-20 @ 17:10:51
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0