Tråkigt att vara ensam

HELLU!

Nu sitter jag hemma igen, i min tråkiga etta. Utan barn. Utan sällskap. Utan supermumsig mat(bara rutten sallad).
Ska nog tvinga på mig familjen Fjällstedt/en Abrahamsson snart igen.


Vi har varit hemma hos mamma hela kvällen och käkat korv samt tittat lite på tv. Moa började blöda som en stucken gris(vi hade ingen aning varför), och blodade dessutom ner halva lägenheten. Såg ut som ett jäkla slakteri när hon var färdig med stället(vilken fy skam, sänker ju värdet).

Innandess vandrade vi runt på samhället och det var kanske mindre roligt. Iallafall för min del som höll på att förfrysa. Mina händer såg 80 år äldre ut. Innan det hade jag halkat och nästan brutit bäckenet här uppe vid Larco, men som tur var såg ingen incidenten.


Jag hade tuppat upp ett avslappnande bad till min trötta mor - tog inte många sekunder innan barnen hört nyheten.



Mina favoriter delade säte i somras



Leksak på Ghalis rygg = mindre skoj för Easy. Kul för mig. Susanne frågade sedan vem som hade varit så elak (syftade förmodligen på något av barnen). Jag sa ingenting.


Detta är alltså jag, ikväll när jag hade tänkt bada. Råkade lämna vattnet på för länge. Stor suck.
Väldigt sexig posé.



Barnen när de fick träffa Tomten


Tims reaktion. Han blev mer uppspelt av att se granen vid Stenmans.


Blev en jävla massa foton nu kände jag. Men de behövde komma ut.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Älskar dig! hehe vad du är rolig..vi ser fram emot att du kommer hit igen=) Kram

2009-11-30 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0