Umbrella

Haidy hi-there!

Jag vaknade för en knapp timme sedan, kanske lite mer.
Jag började med att fixa frissan och se klart "A clockwork orange" som vi inte orkade se klart igår.
Daniel beskrev den som "Ingen komedi, ingen thriller, ingen kärlekshistoria, ingen skräck, inget jag!".
Den är inte speciellt bra, det måste jag ju erkänna. Men jag är ju kanske inget estetiskt geni heller. Jag kanske inte kan förstå djupet som Stanley Kubrick faktiskt skapade. Hans framtidsvision.



Men lite kul är den ju faktiskt, på sina ställen. Och Malcolm Mcdowell var riktigt söt back in the days, nu ser han bara ut som en gammal gubbe. Kanske för att han är det dock.

Snart är vi alla där. Snart kommer folk att kalla mig för gammal kärring. suck.



Och annars så gör man inte så mycket, ikväll ska man åka och kolla lägenhet. Och så ska jag på arbetsförmedlingen.

Kommentarer
Postat av: pubes

men såg inte du vår pjäs som vi gjorde när vi gick 2an? "prins sorgfri"? den var inspirerad av a clockwork orange:)

2009-11-23 @ 15:30:40
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: sessan

lutar det åt flytt neråt södern eller???

2009-11-23 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0