Fab day

Ja praise the lord vad man haft det gött idag. Man blev bjuden på Lunch av Bengt, sedan.. öhh... köpte man mat till Viktoria som slet på sin lilla hälsobutik. Jag menar inte att jag levt som en prinsessa, utan det har bara varit trevligt.

Just nu står mamma och steket kotletter inne i köket, och innandess var vi på den superorginella butiken "Klädiz" nere vid stenmans och handlade byxor.
 De måste ha tänkt "mmm... vi vill ha ett hippt och fräscht namn, något ungdomar kan relatera till.. de brukar skriva kramiz och puzzizar i slutet av konversationer på msn... vi säljer kläder.. klädezz..nej... KLÄDIZ!!!! Där har vi det!"

Men i ärlighetens namn säljer de mest kläder för medelålders kvinnor. Men det är också bra! Med lite större storlekar och sånt, det är inte helt fel, tycker jag vars röv som bara blir större och större för var dag som går.


Nä nu ska jag kolla upp vad jag och Vickan ska se för film ikväll! Har fått en skitbra hemsida där man kan se filmer och serier gratis utan att behöva ladda ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0