Fettosprogram is the shait

Hellu!

Idag så ska man försöka åka på bodycenter och träna bort det fett som attackerat mig under helgens gång. Allt från pizza, negerbollar och ostkrokar har åkt ner i halsen utan någon somhelst hejd. Det är fruktansvärt.

Jag låg och kollade på min mage igårkväll och utbrast "Fuck, vilken fet mage jag har". Daniel(som jag hade i luren) pratade om något helt annat och blev tyst en stund, men sa sedan "Va?... öhm.. haha jag saknar dig Vanja, du har ingen fet mage". Det var en liten tröst, men det enda som kan få mig att må bra är att se på fettoprogram.
"Jag behöver då minsan ingen lyftkran för att komma ut ur huset!!", brukar jag säga med stor övertygelse. Sen brukar jag dansa lite framför spegeln, det kan minsan inte dem göra!


Nä nu ska jag snart dra och måla lite picasso, ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: burriburrsonja

haha jag mår skit av fettoprogram. jag blir illamående av att se allt deras fett och sen sitter jag oftast å käkar godis och så tänker jag "SHIT, är det där mitt ÖDE om jag fortsätter" och sen kan jag inte äta mer godis :( :(

2009-10-09 @ 17:39:26
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0