Get sexy

Jag tyckte till en början att den här låten med sugababes(rubriken till inlägget) var skitle, och det står jag fortfarande fast vid. Men endå så har jag dragits till att lägga upp den på min spotify-lista och lyssna på den ibland.

Bilden till denna låt är ingen minde än denna : klick

Jag vet att tanken var att få dem att se så sexiga ut som möjligt. Men vad sysslar de med? Den mörka tjejen ser ut att försöka sätta sig, kanske bajsa i skogen och torka sig med asplöv, och de andra är bara tråkiga. Men jag är iofs ingen karl.

Om jag vore det kanske jag hade satsat på datorskärmen för längesen.



Nu drar vi till Latikberg vilken sekund somhelst, och det ska bli kul! Härligt med mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0