Gimme pizza proonto!!

Nu sitter jag ensam i Daniels lägenhet, och snart mina vänner ska jag bege mig ut - ensam. Jag är som en lost jävla bebis när det kommer till att orientera sig, men hur svårt kan det vara?

Det värsta som kan hända är väl att Daniel måste hämta mig på nån sliten liten hamburgebar i Rinkeby. Eller att jag säljs som en sexslav. Vi får helt enkelt se vad tiden utvisar sig!


Jag vet inte riktigt vad jag skriva, vi har faktiskt inte gjort så mycket alls sedan jag kom hit. Igår drog vi till hans morbror och såg på nån halvkass film om "bröder" som ber sönder halspulsådern på unga kvinnor(och män). Efter det drog vi hem och sov faktiskt. Som ett par pensionärer.



Nä nu ska jag klä på mig och dra! Adrenalinet pumpar.


p.s! Daniel ska baka pizza till mig. hihihihi!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: nejdå, jag gillar din blogg jättemycket! du skriver ju skitroligt! NÄR DU VÄL SKRIVER!! ;)

2009-10-25 @ 14:19:46
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: yeah, you like to swallow, dont ya? ;)

2009-10-26 @ 00:12:17
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0