Halloweeen

Ja ikväll ska vi alltså fira Mimzy och allt vad det innebär med hjälp av utklädnader, och jag tror det kommer att bli rätt kul. Eller jag hoppas iallafall det! Hursomhelst så är min utklädnad supersugig, men det skulle inte alls förvåna mig om jag vann resan på hotellet för 2 till London.
- Juryn verkade höga förra året, när den sämsta dräkten vann när det fanns en riktigt cool "Two face" från Batman att rösta på. Jag skämtar inte, det var den snyggaste utklädnaden i Vilhelminas historia(enligt migsjälv och den enda gång jag varit på halloweenfest).


Ska försöka att ta lite foton och skit, i den mån jag orkar. Jag är alltid skitvärdelös på det.




Thomas barn blir alltid helt cp när han spelar denna video, och vem kan klandra dem? Den är ju skitbra! Borde ha klätt ut mig såhär och svamlat "Hugga wugga" till alla ikväll istället. Försent *lessen tår*.

Kommentarer
Postat av: pubes

yeah, take picthures! =D

2009-10-30 @ 11:21:11
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0