Härligt härligt

Japp då är man alltså här, vid bloggen igen. Desireé sitter framför tvn, och jag framför datorn och chattar med Daniel, som jag ska få se imorrn igen(yay)!

För er som ÄNNU inte vet, skall jag skryta ytterligare om att jag ska åka och se "Walking with dinosaurs" som visas på lördag i inget mindre än GLOBEN. Iofs visas allt i Globen. Globen är som en använd stekpanna med gamla ägg i. Men gamla pannor med gamla aromer får maten att smaka destu bättre, i guess. Barn-Vanja skulle ha skitit ner sig.


Nu ska jag sätta mig med handen i byxan och glo på "Despirate houswives". Kanske man tar på sig morfars gamla nätlinne också, who knows!


Är glad att jag har mina vänner också, de är okomplicerade(den mån det går) och man vet var man har dem. Däh äh göttah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0