hemma hos Daniel

I skrivande stund ligger jag och försöker sträcka ut mig i Daniels bäddsoffa. Han har beskrivit den med ord som "fantastisk" och "underbar", men jag vet inte riktigt vad man skall säga om den saken. Under natten drömde jag konstiga saker, som att man blev jagad och nästan våldtagen. Men det är väl antagliglen bara för att jag är i sthlm jag tänkt så, för en våltäkt är väl lika vanligt som fikabröd ä hänna.


Igår var vi och lånade en tråkig film också, som vi knappt såg på alls. Jag låg och halvsov enda tills vi skulle bädda ut soffan. Innan det hade Daniel legat på golvet för att sova med en liten filt. Antagligen hade de inga sängar i Iran, utan levde i stora grottor som "familjen flinta". Att sova på golv är no big buisness för denna karl.


Nä nu ska jag kanske äta lite kyckling med ris. Det tycker jag låter hemskt lockande.



Idag fyller Fia(Syrrans dotter) 4 år, så grattis till henne. Jag har skitdålig koll på barnens födelsedagar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

he he he är du säker på att du drömde????



Vi saknar dig här hemma men hoppas att du har det bra där borta.. kram på dig och hälsa Daniel

2009-10-22 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0