Herrejistanes...

Det finns fan inget värre än att befinna sig i landets huvudstad och inte hitta något som passar, klädesmässigt! Igår sprang vi runt på divirse billiga ställen, med assnygga kläder, men såklart så finns det inget som passade mig. Jag brukar bli så förbannat att jag vill åka hem med en gång, men försöker kontrollera mina känslor.


Det måste ju finnas något där ute för folk som mig. Jag menar, herregud... jag behöver ju inte en gaffeltruck för att ta mig ur huset precis. Kanske en liten buffert, men inget fordon! Suck.


Och så var jag på "Buttrix" för att leta halloweenkläder också, men fann inte ett skit. Eller jo, men allt kostade skjortan. Vemfan betalar 60 spänn för en liten mustach? Jag menar herregud... skärp er. Jag får ta en penna och fyll i, eller be en manlig bekant att odla och sedan raka av till mig GRATIS!!


Nä nu ska jag till Daniel på bageriet, sen ska jag ut och kika på stan igen. Wish me luck.





Kommentarer
Postat av: pubes

men harreligen! kom till umeå ska jag följa med dig å shoppa! jag är skitduktig på att hitta snygga kläder till andra! :)

2009-10-27 @ 12:43:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jag har inte rakat benen på ett tag så det kan ju passa bra till helgen, så då vet du om du behöver..hehe kram babe

2009-10-27 @ 22:46:35
Postat av: suzy Q skrev texten ovan, men det kanske du förstod..du har ju sett mina ben orakade hehe

2009-10-27 @ 22:48:05
Postat av: Cornelia

Kvinnor med muttan täckt av en maffig sjuttiotalsbuske har tur så här runt halloween!

2009-10-28 @ 21:25:24
URL: http://knacktspader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0