Howdy hey

Nu sitter jag med tandborsten i munnen och funderar på att lägga mig för att sova. Men innandess hade jag tänkt ringa Daniel, som jag tydligen skrämde upp rejält denna afton med min underliggande arghet.

Jag berättade att jag hade fixat bilen, sen hade han tänkt fråga om vi kan åka i bilen nu. Dum fråga, brukar jag tycka och säga. Mitt i meningen stannade han upp och sa "nej nej, det var inget". Jag är nog inte en speciellt snäll flickvän om han känner att han ska behöva vara rädd för mig. Men men! Respect.


Nu ska jag ringa honom innan vi ska sova, och han ska berätta om sitt nya playstation som han köpte idag. Han var helt i extas, och det är jag med litegrann(om det fungerar med andra ord). Jag längtar tills nästa vecka! Då blir det Dinosaurier, god mat, sällskap och tvspel!



Kommentarer
Postat av: pubes

markus brukar tveka inför att fråga mig saker också, bara för att han är rädd för att jag ska bli arg. jag kanske har anger-problems?

2009-10-15 @ 23:19:02
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0