i am not a whore

Som ni märkbart kan se i min rubrik kan jag verkligen inte komma med något vettigt att skriva idag. Jag skrev "i am not a whore" eftersom jag lyssnade på en låt med samma titel = NOLL kreativitet!


Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga, jag åker hem ikväll. Men jag åker endå snart igen för att se "PINK" på hovet med Dessi pessy. Lär bli gött, får se vad man hittar på innan! Kanske man sätter sig för att ta en liten sup, eller så kanske man träffas för att diskutera hur intressant det ska bli( vet inte vad jag ska skriva).



Jag bör packa nu men orkar fan inte. Daniel är ute och jag har suttit hemma och frossat i mig 2 kilo räkor eller något(lyxhora, if i was a whore, witch im not). Ska städa bort lite och klä på mig något vettigt. Sitter här i Daniels gamla tröja och mitt eget skinn. Ursch.





Bilder fra igårkväll. Kempegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0