Lessen i ögat


Ja nu har man vaknat, klätt på sig och tagit farväl av Daniel som åkte nu på morgonen med min moster Annika till Stockholm.
Det var jobbigt som fan, dels för att det var tidigt och dels för att vi var vakna så jäkla sent inatt och glodde på "Americas got talent", "scrubs" och nån annan värdelös sak på tv.

Men jag ska dit inom en vecka endå, och se på "Walking with Dinosaurs". Deni! Men klart det kändes tomt när jag såg honom sätta sig i bilen. Kvar blev hans gamla teglas och använda tuggummin på bordet *stor sorg*



Den där tröjan gav jag honom på hans födelsedag, plus antirunkkräm och en "jättefin" tavla som man själv målat. Självklart var det krämen som tilltalade honom mest. NOT! Hehe det var tavlan. Men endå, lite kul.





Och så ett roligt skämt :
Varför stoppar man p-piller i näsan?
- för att slippa snorungar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men PUL...vad ledsamt..inte kul att han åkt hem..du kan ju komma hit å gråta om du vill=)

2009-10-13 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0