Ljudbuss, shcee

Nu sitter man hemma hos mamma, med en bil ute på gården som inte fungerar.
Däcket har sjunkit ihop som en blöt pung, och det går helt enkelt inte att köra, såvida man inte blir jagad av en psykopatisk våldtäktsman.

Så vi har "dessvärre" fått röra oss till fots för första gången på kanske ett halvår.



 Loving it



Vi fick även testa en slags ljudbuss som låg vid Volgsjöskola, som spelade.... just det! Ljud. Very intressant med vargar som ylar etc. Tycker faktiskt om sånt, känner mig avslappnad och rar. Som en liten bondflicka. Sen fick man rulla runt bland 20 gigantiska kuddar också, inte helt fel. Måste poängtera att Ugglan i spelet gjorde en het rapp, som jag även spelade in i hemlighet. SÅ COOLT!!!

Till middag blir det fisk med pesto, och ikväll promenad med Desireé. Jag saknar Daniel så mycket att det gör ont i magen, eller så är det för att jag är hungrig jag har denna känsla. Men jag tror inte det. De talas om gas på tvn, kan det vara problemet? Hursomhelst! Jag saknar honom i varjefall jättemycket, redan. Han är så snäll och tålmodig med mig.

Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Det var väl bra med en promenad. :-)

2009-10-15 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0