musical masterpiece

För er som missat den fantastiska filmen "TROLL" har på allvar förstått vad ordet "missat" överhuvudtaget betyder. Det är som ett stort hål i era liv som ni inte lyckats fylla helt enkelt, med pure kvalité. Och det är synd.


När jag var liten brukade jag sätta på filmen bara för att skryta för andra hur coolt det var för mig att se sånna hemskheter, för egentligen fick man ju inte se sånt. Lilly fick absolut inte göra det. Robin kanske fick se glimtar.

Jag tyckte att låten var så tokfrän också dessutom, så jag brukade rocka loss som värsta björnen på bumbibärssaft när ingen såg på.


Och vad tycker man idag? ja vad säger man.. beställde hem filmen på dvd för drygt ett år sedan, och söker upp låten ibland på youtube(som idag) för att åka tillbaks i tiden då man brukade rocka loss. Som en björn på bumbibärssaft. Och för att psyka mimmi(hon hatar troll).

"Tyvärr" fick man 2 till priset av 1, dvs andra filmen med samma titel fast med en 2a efter. Har aldrig orkat se den, och kommer nog förmodligen aldrig att göra det. Kanske när jag är riktigt full eller ligger på min dödsbädd. Men skulle jag ligga på min dödsbädd hade jag nog sett något annat... Kanske Forrest Gump? Nah kanske Änglahund.





awww... Härligt! Im rockin the shait outta this badboy! enjoy..

Kommentarer
Postat av: pubes

änglahund var bäst!!

2009-10-26 @ 14:39:15
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0