Nyvakna drömmar

Hejsan svejsan! Jag somnade som planerat innan klockan 12 igårkväll(eller jag minns inte) och drömde konstiga drömmar. Har inte den blekaste om vad, men jag otrivdes i varjefall riktigt ordentligt.

Natten innan så drömde jag att jag kunde flyga, om jag verkligen ville med andra ord. Folk blev imponerade när jag kunde hoppa av en stege och göra otroliga saker baklänges, medans Thomas, min bror sade ;
-"Vanja, skylta inte med vad du kan göra, höll det mer undangömt, annars blir det kaos".

Varför han sa så har jag ingen aning. Han var säkert skitavis, för vem vill inte flyga?


Jag är uppe tidigt som vanligt, it´s my duty. Snart ska jag och min mor gå och handla, vi får se vad det blir till lönch.





Jag tror inte att dett riktigt kickade in som en trend... Skulle man ha det där trosliknande ovanpå byxorna? haha knappast. Jag skulle känna mig som en gigantisk baby. Jag skulle lägga mig på  rygg och låta min mamma klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0