On the road again

Nu sitter jag hemma hos mamma igen, och hon lagar mat inne i köket. Min mamma är dunderbra på att fixa käk.

Igår så var jag, Desireé, Mimmi och Mohammed och bowlade, och det gick väl sådär. Jag kom näst sist, men tycker det räknas som att förlora endå eftersom Mohammed spelade rätt crappy ett tag. Han missade nog kägglorna några gånger innan han bytte klot(till ett som vägde typ 35 kilo).
 - varje gång han kastade så var jag rädd att hans arm skulle ryckas av. Det såg så jävla pinigt ut.

Mimmi kom etta och Desireé tvåa. Score!

Sen kom Mimmi hem till mig på kvällen och såg lite på tv, samt lyssnade på det otroligt roliga "vertual barbershop". Vi somnade kanske halv 2 och klev upp tidigt nu på morgonen!

Jaja herregud, vet inte vad jag ska säga riktigt. Daniel kommer iallafall hem på Tisdag(eller onsdag), vilket jag tycker är rätt kul. Det gjorde mig glad.



Och nu är det snart vinter, jävla piss! Folk får skrapa rutorna på mornarna nu och jag vrider mig av tanken att det snart kommer 3 ton snö. Jag önskar att snö var varmt, så att jag fick fylla badkaret med det och leka skadeskjuten fjällräv.



Nu ska jag gå och se hur det går för mamma! Heya

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe i samma stund som jag läser här spelar VILLE å THOMAS guitar hero och gissa vilken låt...ON THE ROAD AGAIN.. nu skajag hämta Lukas på skolan, han har övertalat fröken att han mår dåligt men egentligen längtar han hem till Viktors födelsedag, hehe vad han inte vet är att jag pratat med fröken och hon vet att det är det han längtar efter, och hon har sagt att det är OK att han åker hem för att fira Ville hehe så det kan bli..ni kommer väl snart så då får vi surra..kram iaf

2009-10-02 @ 11:47:11
Postat av: Anonym

hehe i samma stund som jag läser här spelar VILLE å THOMAS guitar hero och gissa vilken låt...ON THE ROAD AGAIN.. nu skajag hämta Lukas på skolan, han har övertalat fröken att han mår dåligt men egentligen längtar han hem till Viktors födelsedag, hehe vad han inte vet är att jag pratat med fröken och hon vet att det är det han längtar efter, och hon har sagt att det är OK att han åker hem för att fira Ville hehe så det kan bli..ni kommer väl snart så då får vi surra..kram iaf

2009-10-02 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0