Segartat

Jag har inte skrivit i min blogg på ca 10000 år av den enkla anledningen att... ja vadfan. jag har inte orkat. Sen har jag inte speciellt många läsare heller för den delen, så det loosar ingen på.

Daniel kom i varjefall i onsdags, och sedan dess har vi yrat runt i vinden, sett på "lilla grisen wilbur" och firat hans födelsedag. Igår var vi på dop för Thomas 3 barn Molly, Tim och Moa och på kvällskvisten så drog vi dit och lirade lite guitarhero, pratade om Daniels 6 tår och drack lite vin. Supernice!


 (klicka för att få bilderna större)


 Superb bild, Annika passade på när jag skrev sms till vickan

 Min moster Annika och mamma

 Lilla Moa stod på tur att bli döpt. Sen är jag jävligt avis på Susannes blanka frilla!


Ikväll kanske vi ska till Latikberg och käka lite hos Annika, och efter det ska jag och Daniel ha en kväll på tu man hand. Tanken var att han skulle åka hem ikväll, men när min moster dök upp så pass lägligt ska han åka hem med henne på Tisdag istället! High five!


Jaja, vi höres och slynez everybody

Kommentarer
Postat av: mimmi

HIGH FIIIIVE för det !! :) hoppas ni har det mysigt små vänner. vi får synas senare i veckan, desiree tänker ju rymma till sthlm. så då måste ivi ju sysselsätta oss !

2009-10-12 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0