The end of everything

Idag så vaknade man relativt tidigt som vanligt, och nu sitter man hemma hos mamma och förbereder sig för arbetsförmedlingen. Jag tycker att arbetsförmedlingen är seg och tråkig, men jag antar att det är okej.

En natt så drömde jag att hela min familj var samlade här i Vilhelmina, eller det kanske var Latikberg, men whatävva! Hursomhelst så var vi hotade av en gigantisk naturkatastrof, och vi alla visste att vi skulle dö vilken sekund somhelst.

Jag satt mest och grät hysteriskt för jag ville verkligen inte dö. Jag ville leva! Jag tänkte på mina stunder som barn, hur lycklig och sprallig jag var. Sen dog vi antar jag av ett gigantiskt eldklot.

Jag fick förmodligen allt detta av den nya filmen med Nicholas Cage "Knowing". Jag tyckte inte att den filmen var bra, men effekterna var väl okej. I början sa Daniel "jag tror jag kommer att gilla den här filmen".
- En halvtimme senare låg han och snarkade i mitt knä.

Jag ska väl inte skita på filmen helt och hållet. Tänk att det är ett helt filmteam och människor som kämpat skiten ur sig för att skapa ett mästerverk, men ja vad ska man säga.. Jag vill hellre se "Änglahund" eller "Feivel i Amerika".





Det finns sjukt bra låtar med mitt namn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0