Walking with dinos




Här är alltså min polare, herr T-rex på sin arenaföreställning i Stockholm/Globen. Jag kikade igenom mina bilder och insåg snabbt att mer än hälften av mina kort var värdelösa. Vi hade till en början helt värdelösa platser(sen bytte vi och satte oss längre ner). Men jag lägger in lite endå.




Det var någon i Daniels kvarter som skjöt lite med sina ordinary raketer, och vad passade inte bättre än att jag ställe mig för att posera? Det gestaltade lite vad jag kände under det ögonblicket (lite fet och gasig bl.a) Detta var alltså före showen.


Detta var precis när vi hade hittat platserna. Jag tvingade fram ett leénde trots min cpstress som låg kvar efter att ha letat just efter platserna vi skulle sitta på. Men jag är iofs stressad hela tiden.



Sen har jag inte så mycket mer att förtälja, kan komma fler bilder sen, eller eventuellt nån film.





Det är inte jag som filmat, men tror det är från samma kväll jag var där. It was very intressanto. Önskar man fick sitta längre ner, men hursomhelst! Vilken kväll. Häh va kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0