Wow grisigt



Har ni hööört!


Jag plågade Desireé med denna film när Daniel var hemma sist, men i ärlighetens namn så tror jag hon satt och smånjöt. Ungifär som när man låtsas att inte bli kåt när man ser en porrfilm, fastän man blir det (väldigt fin liknelse).


Nu ska jag borsta tänderna klart och krypa ner i min säng. Imorrn ska jag leta fram låtsasblod eller eventuellt nån bekant med lite mensblod till övers. Jag behöver ju det till halloweenfesten på fredag för att kleta i ansiktet. Annars kommer jag bara att se ut som migsjälv. Min utklädsel kommer dock att suga röv, så det kvittar egentligen.

Men man måste ju göra något!


Höres!

Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Pink är ju på samma ställe osm Dinosaurs. Det är flyttat, men biljetten gäller!

2009-10-30 @ 01:31:26
Postat av: Vanja

Vadå flyttat? Är det i globen nu och INTE på hovet?

2009-10-30 @ 10:54:15
Postat av: Kanelbiten

Yes yes! Kolla här:

http://www1.ticnet.se/PriceTable?eventId=GLO458GLB11101

2009-10-31 @ 13:46:31
Postat av: Kanelbiten

och ståplatsbiljetten behöver inte bytas!

2009-10-31 @ 13:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0