Wowowowow

Ja det blev så att man drog ut en sväng igår endå! Det var trevligt, även om man blev överdrivet trött mellan varven. När jag kom hem, kastade jag mig bara på sängen och somnade efter att ha pratat lite med Daniel.

Vi var på krogen igår och åt Tacobuffé och så..mmm... man hälsade på Viktor på näset som fyllde 9 år. Susanne är verkligen kanon på att göra tårtor dessutom.



Nu idag känner man sig uttorkad och lika slapp som ett avslappnat rövhål. Jag funderar på att lägga mig i soffan och se på snuskiga program om plastikoperationer och dylikt. Kanske man får lust att spy. Men kanske så får man lust att pumpa upp brösten till storlek 900DD också. Verkligen perfecto.


Höres!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0