Andra Avenyn

Jag har börjat att se "Andra avenyn" igen, och jag skäms ej över detta faktum, snarare tvärtom.

Man ska vara jävligt stark om man ska orka se den där töntiga killen med tjocka ögonbryn leverera halvdana repliker utan någon somhelst känsla. Killen med boxningshandskarna ser inte ett dugg macho ut, vilket betyder att han senare kommer ut som gay, eller Bisexuell. Hehe ganska kul faktiskt, undrar om de tänkte på det när de tog bilden, "Försök se macho och gay ut samtidigt, bär en hemlighet".

Det känns lite som mellanstadie-teater a lá Bygdegården i Latikberg faktiskt. Men vissa andra är ju faktiskt ok, ska inte dra ner alla i the scheisse. Annars hade jag inte tittat på det alls.


Jag vaknade nästan nyss och det är ett problemo. Hade varit jävligt pinsamt om jag försovit mig till mötet klockan 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0