BC

Jag har börjat göra några visiter i veckan till samhällets lokala ööh... Bodycenter. Jag gör dock inte så jävla mycket annat än att stå på crosstrainern och fläkta fram och tillbaka i ca 1 timme åt gången. Sedan när jag är slutkörd så åker jag hem.

Första gången jag prövade maskinen kändes det som om min höft skulle gå ur led. Det känns iofs så nästan hela tiden, men detta var kraftigare. Jag brukar föreställa mig att benen i min kropp är som stora köttklubbor som gnider sig mot varanndra, och ibland hoppar de lite åt sidan för att göra mitt "life a living hell".

Varför jag nu tänker såhär är ett mysterium, och rätt äckligt. På vilket sätt hjälper det mig?



Jag har försökt ta kort på migsjälv för att se skillnad på min hårfärg också, men det syns nästan inte. Nästa gång blir det rosa!!


Annars så har man varit på äventyr, typ hoppat bland bergen i spindelliknande rörelser. Det gör man för att man är tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0