Daniello on the town



Daniel kan vara en sucha spännis ibland! Han vet att jag tycker det och bad sin kusin att ta denna bild.
Men den hade liksom motsatt effekt, han såg inte alls spännig ut, bara okoncentrerad och slappaktig. Han kanske vill att jag ska sluta kalla honom spännis. jag vet inte.



För er som tycker att det här ser naturligt ut, förmodligen är det inte alls det. Eller jo, ofta han skulle ställa sig och låtsas prata i mobilen. 
Daniel älskar att ta ospontana kort, och ber gärna folk på gatan att ställa upp på att fota.
Jag tycker bara att det är skitjobbigt att be folk att göra det. Men jag är rätt torr också, Daniel har lite mer schwung (eller hur man nu säger käck på Tyska).



Nu har vi varit hemma hos Thomas och blivit färgade av Sussane:) Resultatet blev väl sådär på mig, inte super-iögonfallande, men lite blondare. På mamma syntes det betydligt mer. Och så blev vi bjudna på mat av barnens mormor Margit, samt en puss av yngsta pojken. Vilken toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Sessan

=)

2009-09-13 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0