Half past

Jag minns när min gamla lärare brukade säga "Half past" med en gripande inlevelse när vi försökte lära oss engelska klockslag. Sen sa hon också "A! A! A!" när hon spelade piano som uppvärmning. Det var skitintressant.


Sen när hon pratade om länder på en stor karta så räckte jag upp handen och sa "Min tv är trasig". Hon blev sur och sa att jag borde koncentrera mig mer på vad som är relevant. Hon hade säkert rätt!


Åskan dundrar och har sig utanför mitt fönster, och jag är rädd! Men snabb och modig som jag är, tänker jag rusa... SPRINGA ut till bilen och åka iväg! Swosh... swosh (lev in er i min värld).


Men nu orkar jag inte sitta och skriva en massa blaha blaha mer. Jag ska iväg! Swosh...SWOSH!


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: öh. va? johan och karin? nu hänger inte jag med alls :S

2009-09-03 @ 00:42:03
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: jaha!! jomen den la jag upp i min blogg. men filmklippet hittade jag på aftonbladet;)

2009-09-03 @ 01:07:37
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0