Helvetes jävla k*k

Jag har försökt att klämma på mig alla klänningar hemma, men inte en enda känns bekväm eller fit! Istället ser jag ut som en förstorad kassler på två ben som försöker att se okasslig ut. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra.

- Sen står mitt hår åt alla håll så att jag ser ut som en papegoja. Kanske funkar till Desirées fördel om jag kommer dit och ser jävlig ut så att det framhäver alla hennes vackra drag, det är ju trots allt hennes dag. Men endå! Det är kort som kommer att hamna i folks album, kan ju för fasen inte se helt onaskerlig ut. Therés a limit to how much i can take.


Men jag har hittat något. Kanske det fungerar, inte till 100% när jag vet att alla andra kommer att se fantastiska ut. Jag kommer att vara lite som den där elefanten i rummet ingen vågar tala om.


Jag behöver en liten rast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0