Hugaligen


Jag har börjat att bli förkyld. Jag hoppas att jag slipper få feber och sådant skit, för snart är det dags att fira Desireés bröllop. Inte orkar jag ligga på en sjukhussäng med dropp medans de dricker pilsner och dansar the twist.
Men det skall nog gå att fixa iallafall, ska inte ta ut olyckan i förväg. The humanity!


Annars så fantiserar jag om... Detta;


Just det. Jag ska gå och se på "Walking with Dinosaurs" nu i Oktober. Sen i November blir det;


PINK! Hehe jag vet inte hur jag ska få råd med allt. Men biljetterna fick jag iallafall av min underbara moster och hennes man Börje! Bara resan som ska kosta.


Om jag nu får jobb inom en snar framtid så måste jag poängtera vilka dagar jag kan och inte kan jobba. Och så ska jag hälsa på Daniel! Jag saknar honom så innerligt.

Kommentarer
Postat av: sessan

visade pojkarna..de blev väldigt impade och vill följa dig=)

2009-09-14 @ 16:34:13
Postat av: Vanja

Jo jag kan tänka mig att de vill det :) Biljetterna kostar bara 500 kronor..mm... "bara" hehe. Men jag älskar dinosaurier, så vadfan. Fock the money. Jag kan be T-rexen skriva en autograf !

2009-09-14 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0