Livs...hotande

Här sitter jag och har tråkigt hemma i mammas lägenhet. Eller jag har inte så tråkigt, man är snarare väldigt ostimulerad. Jag sitter och lyssnar på tvn som visar "Sjukhuset", och det är folk som håller på att dö hela tiden.


"Trots det posetiva beskedet av skiktröntgen" bla bla. Jag ville citera, antagligen kom det något negativt efter det. "Trots det posetiva beskedet av skiktröntgen så Lider han av livshotande skador". Kanske. Jag slutade att lyssna.


Skitintressant as always. Folk är skittråkiga som inte kan kommentera heller, även om det inte är så mycket att kommentera dock. Nu ska jag äta spagetti med korv! Härligt!


Haé

p.s! Snart kommer kanske Daniel hem också på en snabb visit. Yay.!

Kommentarer
Postat av: pubes

JAG kommenterar!

2009-09-30 @ 13:18:44
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ja men alla utom du hehe, i had that in mind!

2009-09-30 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0